Eventjes terug naar de goeie ouwe tijd:P - Reisverslag uit Neumarkt, Duitsland van Nicole Ranke - WaarBenJij.nu Eventjes terug naar de goeie ouwe tijd:P - Reisverslag uit Neumarkt, Duitsland van Nicole Ranke - WaarBenJij.nu

Eventjes terug naar de goeie ouwe tijd:P

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 Mei 2008 | Duitsland, Neumarkt

Hehe luitjes

Hier dan eindelijk weer eens een nieuw verhaal. Ik weet dat het lang geleden is, maar heb het de afgelopen weken zo druk gehad dat het er een beetje veel bij in is geschoten. Ik ben 2 weken geleden eindelijk weer eens even thuis gaan kijken hoe het daar ging en het was natuurlijk weer super:D
Eindelijk zag ik Eelke en mijn beestjes weer. Had in het begin wel even moeite mee met het wennen, maar na een dag of wat was het of ik niemals weg gewesen war. Het was heel gezellig die dagen. Op zaterdag ben ik naar mijn schoonouders geweest op de koffie en der moesten(je ontkomt er nooit aan) wat klusjes nog gedaan worden.
Zondag zijn we lekker naar Elly en Gosse toe geweest op de koffie en hebben Lauwersoog weer herontdekt:D. Moet nog wel even zeggen dat alles in Nederland wel heel plat lijkt na die paar maand in de hoge heuvels. 's Avonds zijn Jelte en Ilona nog wezen eten. Dus aan belangstelling niks te klagen:D
Maandag zijn Eelke en ik weer lekker wezen shoppen want we konden er niet meer om heen. De kat heeft de bank totalloss gemaakt in die paar maanden maar je kan der nog op zitten. Dus op zoek naar een paar nieuwe kleden om de schade te bedekken. En natuurlijk kon ik die kleine snuisterijtjes weer niet laten liggen. Dus kwamen we ook weer thuis met een nieuw karpet, een nieuwe plant, wat leuke dingetjes voor op tafel en natuurlijk lampjes voor in de tuin:P Sja ik kan het ook niet helpen dat ik mijn moeders genen heb geerft:P
We hebben ons dus weer prima vermaakt. 's avonds zijn we nog lekker wezen eten bij eelkes ouders (stampot spinazie wat overigens boerenkool had moeten zijn:P maar moeders had de verkeerde ingrediënten erin gehoord:P lol:D) en later zijn we nog met Ilona en Jelte wezen bowlen. Het ging in ieder geval nu weer een stuk beter dan voorheen want nu houd ik de ballen tenminste op de baan:P Heb ik ieder geval een paar punten. Het wordt iedere keer beter, maarja de punten waren niet om over naar huis te schrijven. Dinsdag was ik echt in een mineurstemming want die tijd gaat zoooo snel. Ik had totaal geen zin om weer terug te gana naar Duitsland hoewel mijn moeder en broertje ook nog leuke dingen in petto hadden. We hebben het die dag rustig aangedaan en gewoon lekker gechilled op de bank, maar de trein kwam al weer dichterbij. Woensdag was koninginnedag en het viel me alweer mee met het weer. Die regen die was voorspeld bleef ieder geval weg en voordat ik de trein zou pakken hebben we nog lekker over de rommelmarkt in Zuidhorn gestruind, dus dat was wel leuk. Hebben nog behoorlijk moeten haasten om de trein te halen. Hadden even geen rekening met de tijd gehouden dus toen was het echt rennen. Kon nog net eelke een kus geven voor de trein weg reed, dus was wel even een sneltrein afscheid. Dat vond ik niet zo leuk.
De treinreis verliep in ieder geval wel rustig. Ik was blij dat ik niet zo'n grote tas mee had genomen, want met die drukte was dat een groot probleem geweest. In ieder geval waren me nu een paar blauwe plekken bespaard gebleven. Eenmaal op Drienerloo aangekomen eindelijk weer eens herenigd met mams en Maarten. Na 2 maanden ga je iedereen toch wel heel erg missen hoor. Had er wel naar toegeleefd die laatste week. Als ik er nu op terugkijk en nu weer kijk hoelang ik weer alleen zit dan voel ik me toch wel weer rot. Maar nu even niet aan denken. We hebben eerst nog wat boodschappen gedaan en hebben verder 's avonds een beetje bijgekletst en lekker op de bank gehangen. De volgende dag moesten we al weer gaan in pakken want vrijdag ochtend zouden we alweer naar Bayern terug reizen. Ja je reist wat af hiero:P
Ik ga nu eventjes met dit berichtje stoppen want vind hem weer lang genoeg geworden. Morgen of woensdag zal ik jullie het vervolg even berichten want er hangen nog een heel aantal dagen in het puntje van het zuiden in Beieren en een stukje oostenrijk in de wachtrij en natuurlijk heb ik me ook in mijn eerste week werken niet verveeld. Dus bis später:p

  • 13 Mei 2008 - 13:18

    Inge:

    Ben blij weer iets van je te lezen. Trouwens ook leuke foto's. Je zult zien de laatste weken zullen heel snel gaan en voor je het weet ben je weer thuis.

    Dikke kus
    Inge

  • 11 Juni 2008 - 17:21

    Jelte :

    Hoi Nicole!!!

    Wat een leuke berichten schrijf je op je site! Het is wel lang he die 20 weken, maar het einde is in zicht. Ik vond het erg gezellig toen je weer in Nederland was en hoop je snel weer te zien.

    Ondertussen houden wij eelke wel een beetje in de gaten en zetten hem zo nu en dan aan het werk! hahaha! He nicole zet'em, nog maar twee weekjes....

    Liefs jelte

  • 16 Juni 2008 - 10:51

    Sam:

    Hee Nicole!

    Over 1,5 week kom je alweer terug? Gaat ook snel of niet?

    Liefs Sam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Neumarkt

Nicole

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 8270

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 11 Maart 2014

Costa rica

15 Februari 2008 - 15 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: