Treintje gaat uit rijden! - Reisverslag uit Neumarkt, Duitsland van Nicole Ranke - WaarBenJij.nu Treintje gaat uit rijden! - Reisverslag uit Neumarkt, Duitsland van Nicole Ranke - WaarBenJij.nu

Treintje gaat uit rijden!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 Januari 2008 | Duitsland, Neumarkt

15 februari 2008 is het dan zover. Marieke en ik gaan om 9.20 van het station van Groningen voor onze stage naar Zuid Duitsland en voor het velen onbekende Neumarkt.
Hier trekken we voor 4.5 maand in in het ziekenhuis en gaan we eens kijken hoe de Praxis in Deutschland eruit ziet. En eens kijken wat de steden daar te bieden hebben. We gaan ons ieder geval niet
vervelen, dat is zeker !!

UPDATE: 30 januari hebben we onze tickets gekocht. Wanneer je door Duitsland gaat reizen raden we aan om minstens 1 week van te voren je kaarten te bestellen. Dan heb je namelijk 50% korting en de 2e persoon 75%. Goedkoper kan haast niet.
Even bij het internationaal loket binnenlopen en ze geven je alle advies. ;)

• 14 Februari 2008 - 14:16

Sam:

Alvast heel veel plezier! Wat goedkoop zijn die tickets dan, waarom zoveel korting :O
    Liefs Sam

• 14 Februari 2008 - 17:32

Ineke:

Ik wens je een hele goeie en snelle reis.
    liefs
    Mama